loading...
بزرگترین سایت عکس
مجتبی بازدید : 40 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

من می‌خوام بدونم دقیقا انگیزت از این کار چی‌ بوده ؟؟؟؟

 

فکر کردی پیش خودت بستنی قیفی یا کیک روکش داری ؟؟

 

 اون کلاه شنا چی‌ میگه؟؟؟؟

 

 

 

یاد بگیرین چه شجاعه داداشمون !!!

 

مار بهش حمله کرده اما خونسرد پاشو انداخته رو پاش داره نگاش می کنه !




لامصب انقدر طبیعی درستش کرده من الان فکم افتاده رو کیبرد!!

 

 

 

بعله ورژن جهش یافته لاله و لادن!


 

همدیگرو کادو پیچ کردن بخدا...

 

 

 

 

ناز داره چه وای قره کمرش کشته منو وای....با اون لباش هی‌ منو میپاد...

 

 

 

 

انشاالله زمان ظهور اقا نزدیکه...




من الان نیم ساعته دارم به این عکس نگاه می کنم

 

 

هنوز نفهمیدم این دختره ؟پسره؟




دوجنسس؟ اصلا آدمه؟ جن ? پری? از ما بهترونه؟

 

 

 

سونامی چی‌ میگه بابا اون وسط؟؟؟

 

 سیبیلارو لااقل با فوتوشاپ یه خاکی تو سرش میریختی

 

اوق...

 

 من شخصاً حالم بد که نه منقلب شد...

 


 

ببین این فیسبوک چه کرده که

 

 ایشون ورداشتن کله ی مبارک و جای بدن مطهر گلزار گذاشته

 

مدیونی فکر کنی این عکس قبلا  عکس محمد رضا گلزار بوده...مدیونی!

 

 

اینم یه عکس دیگه از سرکار آقای بیلاخیان!

 

فکر کنم کاندیدا هم شده باشه...

 

 

 

که چی مثلا ؟

 

به نانا ش توجه نمودید؟؟


 

 

 

هاشم جان من خواهش می‌کنم زین پس

 

 یه مقدار بیشتر دقت کن.

 

لامصب فو تو شاپه هورمون گاوی که نیست..

 

به خودت رحم نمیکنی‌ به ابزار فو تو شاپ رحم کن...

 

 

لامصب پشم و پیلی هاشم هنری نیس دلمون و خوش کنیم

 

آخه من موندم کی گفته با

 


پشم سینه و گیتار می شه یه عکسِ هنری انداخت ؟

 

 

آگاه باشید که ما فتوشاپ را آوردیم تا رنگ چشمانتان را ادیت کنید

 

و بدانید که ما همراه شما هستیم و ما را سپاس گویید...

 

 

 

از اون اوّلشم این خانوم با گذاشتن این ستون در این مکان موافق نبود من

 

 


خودم شاهدم...

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 5,843